sobota, 13 kwietnia 2013

Szampon bez chemii i to tani? To możliwe:)


Na pewno wiecie o jaki szampon mi chodzi:) Tak tak chodzi mi o szampon z Babydream dla niemowląt Tu wkleję wam zdjęcie
Przeanalizuję dla was skład. No to zaczynamy. Na pierwszym miejscu mamy wodę prawie każdy szampon ma na pierwszym miejscu w składzie wodę. Dalej mamy składnik o nazwie Lauryl Glucoside. To jest składnik myjący, ale bardzo delikatny. Nawet ja mogę go używać a uwierzcie mi ja jestem bardzo mocnym alergikiem na detergenty itd... Następnie mamy Cocamidopropyl Betaine. To jest składnik zamienny za SLS jest to również bardzo łagodna rzecz. Dalej Coco-Glucoside. Ten składnik używa się że głównie do szamponów dla dzieci też do mycia również jest delikatny:) Następnie Glyceryl Oleate to jest organiczny emulgator czyli ok:) Dalej jest Sodium Lactate. To jest sól pochodząca z kwasu mlekowego. On ma za zadanie nawilżyć nasze włosy. Następnie mamy  Triticum Vulgare Germ Extract.  To jest wyciąg z kiełków pszenicy.  On ma nam ułatwić rozczesywanie włosówNastępnie mamy Panthenol który ma nam łagodzić podrażnienia na skórze Następnie jest Glyceryl Caprylate to jest gliceryna która jest świetnym nawilżaczem. Dalej jest Lactic Acid to jest kwas mlekowy który jest kolejnym super nawilżaczem. I przed ostatnim składnikiem jest Chamomilla Recutita Extract, To jest wyciąg z rumianku który łagodzi podrażnienia. I już ostatni składnik to Perfum. To jest dla mnie szampon idealny. Po pierwsze jest tani bo na promocji możemy go dostać za 3.50. W cenie regularnej niestety nie wiem ile kosztuję, ale też nie kosztuję majątku. Po drugie skład. Pod tym względem jest idealny. Ja mam go dzięki mojej kochanej Paulinie którą pozdrawiam. Jeszcze go nie używałam bo mam jeszcze 2 szampony otwarte i 2 jeszcze nie otwarte. Te nie otwarte oddam a otwarte wykończę. Jak go poużywam to am napiszę recenzję. Słyszałam że się nie pieni itd. Zobaczymy i to by było na tyle. Pozdrawiam was wiosennie. Papa:)

6 komentarzy:

  1. Super analiza składu ;)) czcionke da się zawsze zmienić chcesz to Ci pomogę ;) i również pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. zapraszam Cie do obserwowania mojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  3. Musze wypróbować :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Potwierdzam , Polecam , Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Słyszałam właśnie o nim dużo pozytywnych słów :)

    zapraszam do wspólnej obserwacji :) worldpinklipstick.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak te produkty są zdrowsze. Dbajmy o nasze dzieci i ich odżywianie - zdrowa i zbilansowana dieta dzisiaj to konieczność.

    OdpowiedzUsuń