środa, 3 lipca 2013

Pielęgnacja włosów latem + niespodzianka

Hej dziewczyny.
Jak wiecie nasze włosy w przeciwieństwie do nas nie lubią lata.
Puszą się zaczynają się łamać wypadać i kruszyć. Na szczęście można je uratować. Więc jak przygotować nasze włosy do spotkania ze słonecznymi wakacjami? To nie jest takie trudne:)

Zacznijmy od wewnątrz czyli od diety. Wzmocnicie swoje włosy dodając do swojej diety dużo więcej ryb owoców białka i warzyw. Sięgnijcie też po suplementy wyciągi z pokrzywy skrzypu polnego a także kwas pantotenowy cynk krzem i wapń. Tylko uwaga! Za nim sięgniecie po takie tabletki koniecznie skonsultujcie się z lekarzem , bo takimi tabletkami możecie pomóc ale również i zaszkodzić. Ważna rada gdy przyjeżdżacie z plaży do domu koniecznie umyjcie włosy. Najlepiej szamponem z serii ''słonecznej''. Koniecznie nakładajcie odżywki. 2-3 razy w tygodniu możecie nakładać maski. I to na tyle. A teraz niespodzianka. Zabawimy się w małe laboratorium kosmetyczne. Mam kilka domowych sposobów na różne problemy z włosami. Mam nadzieje że ich jeszcze nie znacie.

Problem: Bardzo przetłuszczające się włosy.

Płukanka ze skrzypu.
2 saszetki herbaty ze skrzypu zalej wrzątkiem. Wystudzonym naparem wypłucz umyte włosy.


Problem: ''Siano'' na głowie

Szampon z żółtek.
Wymieszaj 2 żółtka i pół łyżeczki miodu. Dodaj kilka kropli soku z cytryny i wmasuj w skórę głowy. Dokładnie spłucz letnią wodą.

Maska z avocado
Ubij jajko na puszystą masę i dodaj zmiksowaną połówkę avocado oraz 1 łyżeczki olejku np. rycynowego. Nałóż na suche włosy na 30 mim. Umyj szamponem.


Płukanka nagietkowa
2 łyżki kwiatu nagietka (dostępne w sklepie zielarskim) zalej litrem wrzątku i zaparzaj przez 20 min. Ciepłym naparem płucz lekko wilgotne włosy.


Problem: Włosy elektryzują się

Domowy jedwab do włosów
Zmieszaj łyżeczkę soku z cytryny i pół łyżeczki miodu. Wlej do butelki z atomizerem. Spryskaj włosy i przeczesz.


I to na tyle. Zachęcam do komentowania. Dajcie mi znać jakie są Wasze domowe sposoby na włosy? Jeśli wypróbowaliście 1 z moim sposobów to napiszcie mi jak się sprawdził.  Podsyłajcie mi pomysły na posty. Pozdrawiam Monika.

6 komentarzy:

  1. Hej, przydatny post, ja swego czasu stosowałam płukankę pokrzywową na przetłuszczające się włosy. Codziennie zbierałam pokrzywy, zalewałam wrzątkiem i płukałam włosy. Efekt? Z pewnością połysk, zmniejszenia przetłuszczania nie zauważyłam, ale przypuszczam, że po prostu za krótko stosowałam ten zabieg. Myślę, że warto się trochę pobawić, zwłaszcza, że pokrzyw teraz peeeełno :)
    + Zapraszam na mojego bloga, dopiero zaczynam, ale też pojawią się domowe przepisy. http://thebeautyislovely.blogspot.com/
    Pozdrawiam ; )

    OdpowiedzUsuń
  2. W dzisiejszych czasach, by coś sprzedać nie wypada już stać godzinami z towarem na bazarze. Aktualnie najogromniejszym źródłem najróżniejszych artykułów jest ogólnoświatowa sieć. Anonse o sprzedaży dotyczą niemalże wszystkiego. Każdy z dojściem do sieci ma szansę gratisowego poinformowania innych o przedmiotach, jakich chce się pozbyć. Przynosi to wielkie możliwości również ewentualnym nabywcom, ponieważ często na portalach odnajdują się ogłoszenia o okazjonalnych artykułach. Zakupy w sieci stwarzają jednak dużo niebezpieczeństw, na które wypada uważać decydując się na transakcje z figurą z wirtualnego świata. Przede wszystkim trzeba mieć ograniczone zaufanie oraz dokładnie spowodować, czy towar z ogłoszenia jest dokładnie taki jak ten, który mamy zamysł nabyć. W wypadku niewielkich kwot wolno zaryzykować, jednak kiedy w grę wchodzą większe sumy to warto spowodować sprzedawcę oraz opinie o nim w Internecie. Sieć daje wielkie możliwości nie tylko sprzedawcom, ale również figurom kupującym poszukującym unikatowych produktów. Stojąc na przystanku tramwajowym lub też przechodząc najbardziej popularną ulicą w mieście jesteśmy zasypywani rozmaitymi ulotkami reklamowymi. Ogłoszenia Radom dotyczą niemalże wszystkiego, od wiadomości o promocji w restauracji, po spotkania z politykami. Sporo osób nie czyta wręczanych reklam oraz po prostu wyrzuca je do najbliższego śmietnika. Ogłoszenia reklamowe rozdawane obszernym rzeszom lokatorów są źródłem ewentualnych konsumentów. Firmom opłaca się produkować ulotki, ponieważ właśnie w taki powszechny sposób mogą one dotrzeć do zainteresowanych odbiorców.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja korzystam z kosmetyków Jantar, są najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super produkty.
    http://www.studiopantera.pl/service/vacu-bieznia

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też używam tych kosmetyków i chwale je sobie:)

    paznokcie ursynów

    OdpowiedzUsuń
  6. Przy wejściu do fryzjera pierwsze co widzimy to recepcje fryzjerskie https://www.fryzomania.pl/category/labory a wiemy jak ważne jest pierwsze wrażenie:) Dlatego zobaczcie je sobie koniecznie:)

    OdpowiedzUsuń