piątek, 12 kwietnia 2013

Włosy piękne jak z reklamy... Czy to możliwe? Z pomocą kilku technik może się to udać:)

                        Zdjęcie pochodzi z portalu tvnplayer.pl
O takich włosach jak te tutaj marzy praktycznie każda z nas.
Czy to możliwe? Przy odrobinie chęci i kilku sprawdzonych sposobach. Zacznijmy od tego dlaczego włosy w ogóle są osłabione i wypadają. Skóra głowy zaczyna się przetłuszczać co raz częściej i co raz częściej musimy myć włosy. Tłusta skóra głowy tworzy na włosach taką jakby ''skorupę'' i skóra nie oddycha i włosy nie mogą rosnąć. Jak to zwalczyć? Zaraz się z tym podzielę.  Po pierwsze kupujemy szampon i odżywkę z SLS czyli Sodium Laureth Sulfate. Ten składnik niszczy nam strukturę włosa. Silikony dzielą się na kilka sektorów na trudno zmywalne łatwo zmywalne i bardzo trudno zmywalne. Jeśli używamy szamponu czy odżywki z SLS to nasze włosy tak jak mówiłam wcześniej nasze włosy nie oddychają w następnym poście napiszę wam czy można kupić szampon i odżywkę bez chemii i który nie kosztuję majątek. Po drugie. NIGDY NIE NAKŁADAJMY ODŻYWEK NA SKÓRĘ GŁOWY. Dlaczego? Ponieważ odżywka obojętnie czy z SLS czy bez niego obciąża nam skórę głowy. Po trzecie. Odżywiamy nawilżamy włosy. Modne jest teraz olejowanie włosów.Ja zacznę moją przygodę z olejowaniem włosów, ale muszę jeszcze trochę na ten temat poczytać. Nakładajcie maski odżywki. Po czwarte. NIGDY NICZEGO NIE WCIERAJCIE W GŁOWĘ. Ponieważ skóra na głowie tego nie wchłonie.  W skórę głowy wszystko wmasowywujemy. Następnie po konsultacji z farmaceutą lub lekarzem łykamy suplementy ze skrzypem polnym. Mi lekarz polecił tabletki Belissa. I ostatni punkt. ODŻYWIANIE. Zmieniamy tryb życia. Jemy w miarę zdrowo minimum 4 posiłki do 5 dziennie. Ja jadłam 2 razy dziennie i mój organizm już nie ma siły ciągnąć takiego życia. Musiałam czy chciałam czy nie chciałam Zmieniłam swój tryb życia i nawyki żywieniowe. W jakimś następnym poście napiszę wam domowe maseczki na włosy idp. Jeszcze dodam coś . Ja nie jestem jakąś mega specjalistką w dziedzinie kosmetyków. Ja ciągle uczę się o nich nowych rzeczy i nigdy nie nauczę się dostatecznie dużo. Nie chcę się wymądrzać tylko wam pomóc

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz